هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان 

فجر دمیلو، جبل بر شهرو و اتحاد دژگان اولین پیروزی خود را دشت کردند 



هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان با انجام ۸ بازی به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل، دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد. 
در تنها بازی روز پنجشنبه تیم های طوفان کوخرد و  ملوان بندرکنگ در ورزشگاه تختی بستک به دیدار هم رفتند که این بازی در پایان دو بر یک به سود طوفان کوخرد به پایان رسید. 
دو گل طوفان کوخرد را رامین دادبود  به ثمر رساند و تک گل تیم ملوان بندرکنگ را  وحید سعادتمنش زد. 
در دیدارهای امروز جمعه  تیم جنوب بستک در ورزشگاه تختی بستک از تیم جنوب برکه دوکا میزبانی  کرد که این بازی در پایان بدون گل به پایان رسید. 
بهزیستی جناح در ورزشگاه اختصاصی خودش با سیبه کوخرد دیدار کرد که بازی در پایان نود دقیقه سه بر صفر به سود سیبه کوخرد به پایان رسید. محسن ایزدی، فاروق خدا یار و هشام حاج حسینی برای سیبه کوخرد گلزنی کردند. اتحاد دژگان از تیم شناور سازی پی پشت قشم  میزبانی کرد که این دیدار دو بر یک به سود اتحاد دژگان به پایان رسید. برای تیم میزبان محمد هادی آریایی و فیصل سلمانی و تک گل شناور سازی پی پشت قشم را رشید رستمی زد. اتحاد بندر پل در خانه با  اتحاد روستایی جاسک دیدار  کرد که تیم اتحاد بندر پل بازی را به مهمان خود با نتیجه سه بر یک واگذار کرد. 
عبدالله معتقد زاده تک گل اتحاد بندر پل را زد و سه گل تیم اتحاد روستایی جاسک را مصیب زارعی دو گل و منصور مرشدی به ثمر رساندند. 
دربی میناب بین تیم های ثامن کردر و  فانوس بندر تیاب در استادیوم شهید امینی برگزار شد که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود فانوس بندر تیاب به پایان رسید. 
محمد کریمی و حسن لایحی برای فانوس بندر تیاب گلزنی کردند. ستاره انقلاب رودان به دلیل نداشتن زمین مناسب در رودان مجبور شد بیرون از خانه و در ورزشگاه آبفا بندرعباس با جبل برشهرو بازی کند. این بازی در پایان با نتیجه پر گل پنج بر صفر به سود جبل بر شهرو به پایان رسید. برای جبل بر شهرو ، اصلا رمضانی چهار گل و جواد جغینی پور یک گل به ثمر رساندند. 
فجر دمیلو با  وحدت گورزانگ در استادیوم ملوان بندرعباس بازی کرد که فجر دمیلو موفق شد دو بر یک به برتری دست پیدا کند.‌ برای فجر دمیلو محمد رضا بسطامی و افشین آشیان از روی نقطه پنالتی گل زدند و تک گل وحدت گورزانگ را  جابر ملاحی درون دروازه فجر دمیلو جای داد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها